روز مادر نزدیک است  و الان بهترین  زمانیست که تصمیم بگیریم چه هدیه ای به مادرمان بدهیم. مادر کسی است که بیشترین زحمت را برای ما کشیده است. از همان موقع که ما را باردار بود اذیت شد و تا لحظه زایمان درد کشید. بعد از آن نیز با سختی و مشقت ما را بزرگ کرد و با هربار مریضی ما او هم مریض شد. بهشت باید زیر پای مادران باشد. مادرانی که همچون فرشته مراقب ما بودند و زندگی کردن را به ما یاد دادند و خودشان خم شدند تا ما قد کشیدیم. روز مادر بهانه خوبی است برای قدردانی و تشکر از مادران عزیز تر از جان. برای قدردانی از آنها هرکاری کنیم کم است چون قدر و قیمت مادران خیلی زیاد است. هرچه قدر هم که هدایای مادی تهیه کنیم هدایای معنوی از دیدگاه مادران با ارزش‌تر هستند. هدیه ای که با عشق تهیه شده باشد. به عنوان مثال عکس‌ها، خاطرات ارزشمندی اند که یادآور لحظات تلخ و شیرین زندگی ما هستند. هدایایی که از عکس ها تشکیل شدند  دوست داشتنی هستند و تا ابد به یادگار می مانند.
در ادامه ما ۵ هدیه را برای روز مادر به شما پیشنهاد می‌دهیم.

۱-قلب قاب مادرانه: قلب قاب هدیه زیبایی است که با یک عکس ۲نفره از خودتان و مادرتان می تواند میزان علاقه شما را نشان دهد. این قاب زیبا را می‌توان روی میز، پاتختی و هرجای دیگری که دوست دارید بگذارید. اگر قلب قاب را دوست دارید برای سفارش آن اینجا کلیک کنید.

۲-مکعب: مکعب‌های ۶ وجهی ما ۶ عکس زیبا را در خود جای می‌دهد و پرطرفدارترین محصول ماست. مکعب را هم می‌توانید روی پاتختی یا جای دلخواهتان بگذارید. اگر از مکعب خوشتان آمده و مایل به سفارش آن هستید به اپلیکیشن مراجعه کنید.

۳-پوستر خاطرات با قاب: مجموعی از عکس‌های مادرتان، عکس‌های ۲نفره با شما، با پدرتان و یا عکس‌های دسته جمعی با بقیه اعضای خانواده و در کل عکس‌هایی که مادرتان دوست دارد وقتی همگی در یک قاب قرار بگیرند تابلوی زیبایی می‌شود تا روی دیوار قرار بگیرد. برای سفارش پوستر اینجا کلیک کنید.

۴-قاب واژه مادرانه: قاب زیبایی که در قالب اسم مادر و MOM تهیه شده است. در این قاب می‌توانید تعدادی از عکس‌های مادرتان را قرار دهید تا در قالب مادر طراحی شود. در آخر قاب زیبایی خواهید داشت که به مادر عزیزتان هدیه دهید و روی دیوار آویزان شود. برای سفارش قاب اینجا کلیک کنید.

امیدواریم به بهانه روز مادر بتوانیم با هدیه ای زیبا قسمتی از زحمات مادران را جبران کنیم و آن‌ها را خوشحال کنیم.